Sjuk semester

Nu har faren och moren kommit och akt redan. Har inte riktigt haft tillfalle att uppdatera medans de varit har eftersom vi har haft fullt upp hela tiden. Det borjade med att mamma blev forkyld forsta dagen de var har. Kul. Nasta dag var det min tur, och min forkylning holl i sig precis hela tiden de var har. Som tur ar har de medicin har med dampande verkan, sa man kan vara forkyld fast anda ha ork att hitta pa saker. I mattlig mangd dock. Till exempel sa hade jag lanat en tennisracket ifall jag och pappa ville spela tennis nan dag, men det var det inte tal om. Jag madde inget vidare. Forsta dagen spelade vi i alla fall. Jag brukar spela med en arbetskompis en gang i veckan, sa forsta dagen foraldrarna var har fick pappa folja med och spela, sa det var kul.

Jag ska skriva mer sen nar jag har tillgang till bilder, just nu sitter jag pa jobbet och skriver. Jag har ingenting att gora. Langtar tills jag borjar jobba halvtid igen, da kommer jag i alla fall ha saker att gora hela tiden :) Fast da kommer det i och for sig mindre pengar i kassan, men det ar inget jag kan gora at det. Det ar bara att folja lagen och halla tyst.

Skolan borjar snart igen. Jag fick CSN-pengarna i tid for forsta gangen sen jag borjade plugga, vilket gjorde allt mycket smidigare an det varit de foregaende terminerna. Igar tog jag itu med allt som hade med skolan och pengar att gora. Betalade skolavgiften, och kopte allt kursmaterial. Bockerna blev riktigt billiga de har terminen, vilket kom som en glad overaskning. Ser fram emot min sista termin faktiskt. Inte bara for att det ar min sista termin, utan nar jag precis hade kopt bockerna blev jag faktiskt plugg-sugen. Det ar inte bra. Jag vill ju bli klar med skolan nu. Och det blir jag ju ocksa, supersnart!!!!!

Kommentera garna.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Skönt med sista terminen. Det är kul att plugga, men det är ännu roligare att jobba!!

2008-08-06 @ 13:34:38
URL: http://tobboh.blogg.se/
Postat av: Stocka

Visst är det tråkigt när ens besök åker hem, alldeles tomt och konstigt...

2008-08-07 @ 13:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0