Det är äntligen över...

Jag har ingen aning om nagon kommer lasa detta eftersom jag inte har updaterat pa ca 3 manader... Men jag har inte orkat skriva under hosten som varit, den har varit lang och jobbig.

Nu ar jag i alla fall redo att ta examen. 8 langa terminer i tre olika stater = Bachelor's Degree. Det kanns riktigt konstigt att inte behova plugga mer. Nu sitter jag och filar pa ett CV och hoppas pa det basta. Jag ska forsoka fa ett litet jobb har i USA innan det bar av till Sverige, bara sa jag har lite erfarenhet innan jag forsoker kasta mig in i reklambranchen i hemlandet. Jag har redan kontakt med lite folk angaende jobbmojligheter for Jonathan, sa vi hoppas pa det basta!

Jag ar sa redo att flytta hem. Men jag blir kvar har i nagra manader till. Det ar bara att halla ut!


Kommentarer
Postat av: J

Grattis! Det är nu utmaningen börjar :)

2008-12-18 @ 16:25:32
Postat av: Stocka

Grattis till examen!!

2008-12-27 @ 09:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0