Uppbrott i uppbrottet. Och sa ett inbrott.

Hej och sorry att jag inte har skrivit pa sanne langen. Det blir garna sa nar det ar otroligt vackert ute och man hellre ar ute an vid datorn. Tankte i alla fall uppdatera lite nu for jag har lite bilder fran midsommar och Gavin Degraw-konserten att dela med mig. Om nu nagon ar intresserad? Jag far val hoppas det i alla fall :)

Fick faktiskt fira svensk midsommar i ar (minus midsommarmaten) och det var riktigt uppskattat. Jag hittade letade efter grejer att underhalla mina foraldrar med nar dom kommer och sa snubblade jag in pa "Gammelgardens" hemsida, som informerade mig om att de hade midsommarfirande for allmanheten den 21 juni. Jonathan blev snabbt pa, och han kom med den underbara iden att aven bjuda med hans syster med familj. Scandia ligger bara 30 minuters bilresa fran var lagenhet! Vadret var helt underbart och vi hade det jattetrevligt!

Gammelgarden
Fint varre.

kottbullar med brod
Det saldes Kottbullar med brod. Som korv med brod fast med kottbullar. Amerikaner ar konstiga.

sparsk
Jag fick forklara for nagra amerikaner, inklusive Jonathan, vad detta var for nagot :)

stangen
Har dansar jag runt stangen. Ingen bra bild med vi hade bara ca 30 sekunder pa oss. Sen var dansen slut... :)


mmm
Jonathan och Annika ar basta vanner.


Ok, nog med midsommarfirandegrejsimojs. Den 1 juli var jag och Jonathan pa konsert med Gavin Degraw. Han var hur bra som helst. Sa har far ni se lite bilder fran det ocksa:

Degraw

degraw

nara
Sa nara kom vi. Nagon som blir avis? :)


Sa undrar kanske nagon varfor jag skrev inbrott i rubriken. Jo, bilen min blev vandaliserad i helgen, men som tur var blev inget stulet. Men bilrutan pa forarsidan var helt sonderslaget, sa nu har vi bilen pa lagning. Mycket bra att man har forsakring som tacker sana grejer.

Om mindre an en vecka kommer mamma och pappa hit!!!!! Langta langta! :)

Kommentarer
Postat av: Stocka

Jaaag blir avis på dig för du är så snygg!!

2008-07-14 @ 15:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0