Grillfest och tornado-varning

Grillpartyt blev mycket lyckat, aven om ingen visade nagot intresse for kubbspelet som jag hade tagit med mig. Kanske jag kan lura i dem att spela nasta gang. Jag har ju inte varldens basta talformaga, sa nar jag skulle forsoka forklara reglerna for en av tjejerna som var dar gick det inte sa bra. Och det resulterade i ett svagt intresse for mitt alskade svenska kubbspel. Forhoppningsvis far jag spela det nar mor och far kommer hit senare i juli... Anyways, Fernando ar otroligt duktig pa att laga mat, och mexikansk mat ar naturligvit hans specialitet. Pa menyn stod fajitas med rakor, kyckling, steak och guacamole och salsa som var helt oemotstandliga. Jag kande mig lite dum som tog med mig min svenska trakiga tigerkaka, men den blev faktiskt mycket popular!




Igar hade vi jattevarmt vader det var helt underbart! Fast senare mot eftermiddagen blev det ovader och vi hade till och med tornado-varning ett tag. Som tur var hann vi med en harlig promenad innan ovadret borjade, och jag kunde antligen kanna doften av syrener for forsta gangen i ar!

Kommentarer
Postat av: Joel

En välsmakande tigerkaka är icke att förakta!

2008-05-26 @ 23:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0