Lasa

Antligen har jag tagit mig tid for att lasa lite for nojes skull. Nar man val har borjat gar det liksom av sig sjalv, och jag undrar liksom varfor jag altid drar mig for att borja lasa... Det ar ju hur kul som helst, mycket battre an att dega framfor TV:n i all evighet. John Grisham nu, surprise surpise. Han ar ju min favorit. Men det kanske ar bra att vidga mina vyer lite. Tur att jag har blogg-vanner som laser mycket sa man kan fa lite tips! Dyrt att fixa svenska bocker har, dock. Men det drojer i och for sig inte lange forran jag ar pa svensk mark och da kan jag ju lasa hur mycket svenska bocker jag vill. Och da ar jag klar med skolan ocksa (halleluja!) sa jag kan inte skylla pa att jag har for lite tid. Tid tar man sig. Men jag maste fortfarande lara mig den konsten.

Kommentarer
Postat av: fiammetta

Passa på att läsa amerikansk litteratur som är stor i Sverige så har du något att svänga dig med när du kommer hem. Tex Joyce Carol Oates eller Philip Roth.

2008-05-28 @ 20:17:08
Postat av: Anna

Aha! tack for tipset!

2008-05-28 @ 21:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0