Mother's Day

Har i USA firas mamma den andra sondagen i maj, vilket i ar infaller just idag. Vi har tillbringat formiddagen hemma hos mamma och pappa Waldoch. Svagerskan Lisa hade hand om maten och jag och Jonathan blev tillfragade att ta med oss en fruktsallad, som vi forberedde i ett swoosch under halvtimmen vi hade mellan gudstjansten och Mother's Day-firandet. Det blev en inomhus-picknick med hotdogs, potatissallad, fruktsallad och brownies till efterratt.
 
   Har ser vi Grandma Jo med lillgumman Annika.

Vi har antligen var nu, men flera veckor senare an forra aret. Jag kommer ihag att jag fick uppleva syrener tva ganger forra varen, forst i Saint Paul innan vi for till Sverige i slutet av april, och sen vid vart brollop i mitten av maj. Jag alskar syrener. An har dom inte dykt upp har, men jag vantar talmodigt.

Jag var pa TV i helgen. Pa ett program som heter Split Ends. Jag stallde upp som modell tidigare i ar (gratis klippning och fargning!) och det var ganska coolt att vara med pa TV. Som modell ar man inte med varst mycket men anda ratt haftigt. Vi spelade in det sa mamma och pappa ska fa se sen nar dom kommer och halsar pa i juli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0